Moduł 4A

Czas trwania: 79 minut

Twój postęp w szkoleniu

0.00%



6 trampolin – model trwałego wzrostu dla realizowanych zadań



4.2.1 Model sześciu trampolin 9:12


Czym są trampoliny?

– trampoliny – łączenie zadań w projekty dla zmaksymalizowania szans powodzenia budowanych projektów,

– model trampolin zastosowaliśmy dystrybuując gazetę „Dobre Nowiny”,

– dostaliśmy sygnały z Polski, że kilkoro dzieci zostało uratowanych przez to, że ludzie dostali ten egzemplarz gazety do ręki,

– świat się dzisiaj zmienił na tyle, że nie ma granic komunikacyjnych między ludźmi (są media), to samo podejście można mieć do robienia biznesu, nie trzeba projektów robić samemu,

– projekty i przedsięwzięcia działają tylko wtedy, gdy zaangażujesz ludzi,

Następna lekcja



4.2.2 Zaangażuj ludzi 4:40


Trampolina nr 1 – Zaangażuj ludzi.

Następna lekcja



4.2.3 Daj realne korzyści 6:51


Trampolina nr 2 – Daj realne korzyści

Korzyść to nie tylko pieniądz, w tych projektach nigdy nie było pieniędzy, może być dla idei, dla rangi, ważne jest to, co napędza przedsięwzięcie i ludzi.

Następna lekcja



4.2.4 Wyrażaj się prosto, czytelnie i na temat 3:33


Trampolina nr 3 – Stwórz historię, opisz siebie

Prosto, czytelnie i inspirująco (np. „Dobre Nowiny” – darmowa gazeta ewangelizacyjna albo „Wpłać pieniądze, zaprosimy Cię na premierę filmu”). Stwórz historię, ludzie lubią słuchać historii, zamiast więc opisywać suche fakty, napisz dlaczego dane zadanie robisz.

Następna lekcja



4.2.5 Uwiarygodnij siebie 3:29


Trampolina nr 4 – uwiarygodnij siebie.

Jeśli chcemy pracować z ludźmi, to nie możemy być anonimowi, sami, znikąd, musimy pokazać swoją historię. Pojawia się wiele osób, które pytają kim jesteś, skąd jesteś? Pokazuję list intencyjny z pieczęcią Biskupa, uwiarygodniać się można poprzez pokazanie się z innym autorytetem.

Następna lekcja



4.2.6 Daj niski próg wejścia 3:50


Trampolina nr 5 – Daj niski próg wejścia.

Jeśli chcesz zaangażować ludzi w swoje działanie, to wymyśl coś takiego, żebyście się poznali, żeby nie musiał dużo inwestować pieniędzy, pracy. Najlepsi darczyńcy zaczynali od wpłat niskich kwot, potem ich zaangażowanie zwiększało się w miarę poznawania się.

Następna lekcja



4.2.7 Uczyń projekt dźwignią 3:44


Trampolina nr 6 – Uczyń projekt dźwignią.

Poprzednie projekty stają się dźwignią do kolejnych nowych, czyli startując z nowym projektem nie zaczyna się od 0.

Następna lekcja



4.2.8 Biuro podróży – ćwiczenie praktyczne 42:31


Następna lekcja



4.2.9 Podsumowanie 1:52


„Miej czas na to, aby pomyśleć – to źródło mocy.

Miej czas na modlitwę – to największa siła na ziemi.

Miej czas na uśmiech – to muzyka duszy.”

Matka Teresa z Kalkuty

„Niech w Waszym życiu dzieją się dobre rzeczy!”

Andrzej Sobczyk

Następna lekcja



MP3 – plik do pobrania



Odsłuchaj:


Następna lekcja