Pomoc Techniczna:

Uzyskaj odpowiedzi na problemy techniczne związane z Twoim kontem w Akademii lub w sklepie internetowym FibraDream.

01. MATERIAŁ VIDEO NIE DZIAŁA CO ROBIĆ?


Jeżeli materiał video nie działa, bądź działał i nagle się zablokował spróbuj wykonać poniższe czynności:

- odświeżenie strony na której nie działa nagranie video, ewentualne wylogowanie się z serwisu, zamknięcie przeglądarki, ponowne zalogowanie do platformy

- wyczyszczenie pamięci casche urządzenia:

(pomoc do poszczególnych przeglądarek w usuwaniu pamięci podręcznej):

w przeglądarce chrome - tutaj

w przeglądarce mozilla firefox - tutaj

- najlepiej oglądać na komputerze, z dostępem przez kabel do Internetu z prędkością powyżej 20Mb/s

- przeglądarka Chrome lub Safari - zalecana

- posiadanie najnowszej wersji programu Adobe Flash, od oficjalnego dystrybutora: tutaj możesz pobrać najnowszą wersję programu: Pobierz Adobe

02. NIE MOGĘ ZALOGOWAĆ SIĘ DO SKLEPU FIBRADREAM


W sklepie Fibradream posiadamy zupełnie inne konto niż do Akademii, a co za tym idzie być może posiadamy tam inne hasło.

Jeżeli nie pamiętasz hasła do sklepu spróbuj je odzyskać za pomocą przycisku "Nie pamiętasz hasła" znajdującego się bezpośrednio pod oknem do logowania.

W razie niepowodzenia skontaktuj się z nami: kontakt@fibradream.pl

03. KOMUNIKAT "503: Service Temporarily Unavailable"


Przy próbie logowania wyskakuje komunikat: "503: Service Temporarily Unavailable Too many IP addresses accessing one secure area..."

Co robić? Jeśli widzisz powyższy komunikat musisz napisać do Nas (kontakt@fibradream.pl), aby Twoje konto zostało odblokowane.

Płatności i Faktury:

Jeżeli masz pytania odnośnie płatności lub faktur, przejdź do tego działu, aby uzyskać na nie odpowiedzi.

04. CZY OTRZYMAM FAKTURĘ VAT?


Do abonamentu otrzymasz fakturę VAT.

Dane do faktury podajesz przy rejestracji (płatności) - jeśli wymagana.

Fakturę w wersji elektronicznej otrzymasz na Twój adres e-mail.

07. SPOSOBY UISZCZANIA PŁATNOŚCI?


Można uzyskać dostęp do Akademii z wykorzystaniem przelewu bankowego.

Dostęp do Akademii można wykupić na dwa sposoby za pomocą konta Paypal za pomocą przelewu - system przelewy24

08. ILE KOSZTUJE DOSTĘP DO AKADEMII?


Dostęp do Akademii sprzedawany jest w systemie abonamentowym opłacanym co miesiąc.

Opłata miesięczna to:

Ekonomia Wdzięczności - uczestnik sam ustala wysokość wpłaty w danym miesiącu

05. CZY SAM MUSZĘ PAMIĘTAĆ O ZAPŁACENIU KOLEJNEGO ABONAMENTU?


1. Jeśli rejestrowałeś się do Akademii za pomocą konta Paypal - powinieneś zapewnić środki na swojej karcie kredytowej - płatność zostanie zrealizowana automatycznie (płatności cykliczne)

2. Jeżeli wybrałeś system Przelewy24 - na kilka dni przed terminem twojej płatności otrzymasz od nas e-mail oraz SMS na 24h przed upływem ważności konta z przypomnieniem o zbliżającym się terminie płatności.

06. CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ ZE SZKOLENIA I ANULOWAĆ PŁATNOŚCI CYKLICZNE?


Jeśli rejestrując się do Akademii wybrałem formę płatności PayPal? Tak, możesz zrezygnować ze szkolenia w dowolnym momencie.

1.Jeżeli płaciłeś przelewem - nie płacisz kolejnego abonamentu

2. Jeżeli płaciłeś paypalem - anulujesz płatność cykliczną na swoim koncie paypal

09. CZY KUPUJĄC DOSTĘP DO AKADEMII NA KILKA MIESIĘCY NA RAZ MOGĘ OTRZYMAĆ RABAT?


Akademia Właściwy Tor - brak możliwości jednorazowego przedłużenia na dłuższy okres niż 30 dni.

https://wlasciwytor.pl/wtprzedluzenieabonamentu/

Informacje Ogólne:

Najcześciej zadawane pytania kursantów. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania związane z Twoim kontem w Akademii.

10. NIE MOGĘ BRAĆ UDZIAŁU W WEBINARZE NA ŻYWO. CZY BĘDĘ MIAŁ DO NIEGO DOSTĘP?


Ostatni webinar będziesz mógł znaleźć już kilka dni po jego transmisji na żywo w zakładce "Najnowszy webinar". Zakładkę tą możesz znaleźć po prawej stronie będąc na głównej stronie Akademii bądź wchodząc na link:

Akademia Właściwy Tor:

https://wlasciwytor.pl/najnowszy-webinar/

11. CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z AKADEMII WCZEŚNIEJ NIŻ PRZEZ JEJ UKOŃCZENIEM PO 12 MIESIĄCACH?


Oczywiście. To słuchacz decyduje jak długo chce zostać z nami w Akademii i kontynuować naukę.

W każdym momencie może podjąć decyzję o rezygnacji.

12. CZY MOGĘ WRÓCIĆ DO AKADEMII ZA PEWIEN CZAS I KONTYNUOWAĆ NAUKĘ?


W momencie rezygnacji Twoje konto zostaje dezaktywowane.

Na jego reaktywację masz 30 dni - jeżeli w ciągu 30 dni nie odnowisz abonamentu Twoje konto zostanie trwale usunięte z platformy Akademii.

Jeżeli zdecydujesz się powrócić do Akademii po okresie dłuższym niż 30 dniach jest to możliwe, jednak Twoje konto zostanie zresetowane do początku. Oznacza to, że naukę będziesz musiał rozpocząć od pierwszej lekcji.

13. CZY PO UKOŃCZENIU AKADEMII BĘDĘ MIAŁ DOSTĘP DO MATERIAŁÓW?


Dostęp do materiałów słuchacz zachowuje na czas przedłużania abonamentu. Po rezygnacji z Akademii materiały na koncie (z wyjątkiem modułów z pierwszego miesiąca) zostają zablokowane

JEŻELI NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA:

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi w naszym FAQ napisz do nas na kontakt@fibradream.pl

SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM WSPARCIA